1. Sklep internetowy switchshop.pl (dalej również jako: „Serwis”) prowadzony jest przez Geprice.pl sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Jana Czochralskiego 3, 61-248 Poznań, REGON: 529521117, NIP: 7822944506, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: KRS 0001122464 (dalej jako „Sprzedawca”).
2. Niniejszy Regulamin dotyczy nabywania towarów dostępnych za pośrednictwem Serwisu.
3. Oferowane w Serwisie towary są towarami używanymi, chyba, że zaznaczono inaczej w specyfikacji lub opisie towaru.
4. Regulamin Serwisu jest dostępny nieprzerwanie w witrynie internetowej Serwisu w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści.
5. Kontakt ze Sprzedawcą może odbywać się w szczególności za pomocą poczty elektronicznej wysyłanej na adres: info@getprice.pl, telefonicznie pod numerem + 48 533-101-406.
6. Sklep jest wprowadzającym do obrotu sprzęt elektryczny lub elektroniczny w rozumieniu ustawy z 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2015 r. Poz. 1688).
7. Użyte w treści niniejszego Regulaminu określenia definiowane są następująco:
Klient / Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca ze sklepu internetowego switchshop.pl, w tym w szczególności dokonująca zakupów;
Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupów, w celu niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z art. 22 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny);
Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osoba prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną wykonująca działalność gospodarczą, a także wspólnicy spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej;
Sprzedawca – Geprice.pl sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Jana Czochralskiego 3, 61-248 Poznań, REGON: 529521117, NIP: 7822944506, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: KRS 0001122464;
Serwis – sklep internetowy switchshop.pl;
Towar – rzeczy ruchome dostępne w sklepie internetowym switchshop.pl, mogące być przedmiotem umowy sprzedaży;
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta w przedmiocie zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedawcą, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru;
Umowa – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeks Cywilny, zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, za pośrednictwem switchshop.pl;
Umowa zawarta na odległość – Umowa zawarta w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie;
Ustawa o prawach konsumenta – Ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o ochronie praw konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2759);
1. Informacje zawarte na stronie Serwisu switchshop.pl nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego, a są zaproszeniem do zawarcia umowy. Złożenie zatem zamówienia przez Klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient wypełniając formularz zamówienia składa ofertę kupna określonego Towaru.
2. Klient może składać zamówienia poprzez stronę internetową Serwisu w następujący sposób:
a. po zalogowaniu się (Klient Serwisu) na konto lub rejestracji konta (nowy Klient) w Serwisie,
b. bez rejestracji konta w Serwisie.
3. Klient dokonuje zamówienia poprzez wybór jednej lub kliku pozycji Towarów zamieszczonych na stronie internetowej Serwisu, prawidłowe wypełnienie elektronicznego formularza zamówienia oraz wysłanie Sprzedawcy formularza zamówienia poprzez Serwis.
4. Serwis oferuje Towary znajdujące się zarówno na magazynie podręcznym dostępne od ręki, jak i Towary znajdujące się na magazynach zewnętrznych dostawców. Czas realizacji został podany w Serwisie w dniach i odzwierciedla pochodzenie Towaru. Czas realizacji podany w Serwisie został określony na podstawie czasu ostatnich dostaw.
W przypadku Towarów dostępnych od ręki, Klient wypełniając formularz zamówienia wskazuje również opcję dostawy oraz formę zapłaty. Złożenie zamówienia wiąże się z obowiązkiem zapłaty.
W przypadku Towarów znajdujących się na magazynie zewnętrznym, po potwierdzeniu dostępności i określeniu czasu realizacji, Klient otrzymuje wiadomość mailową i/lub telefoniczną z w/w ustaleniami oraz zachęcającą do uzupełnienia danych i finalizacji zamówienia wraz z płatnością. Złożenie zamówienia wiąże się z obowiązkiem zapłaty.
5. Zamieszczone - na stronie internetowej serwisu switchshop.pl - zdjęcia prezentują przykładowe egzemplarze Towarów i mają na celu ukazanie ich przybliżonego stanu wizualnego oraz cech ogólnych. Sprzedawany Towar może różnić się wyposażeniem od egzemplarzy ukazanych na zdjęciach. Zamówienie dotyczy zawsze egzemplarza o wyposażeniu i cechach opisanych w dziale „Specyfikacja”.
6. Zamówienie będzie uznane za prawidłowo złożone, gdy w formularzu zamówienia wskazane zostaną dane identyfikujące Klienta, w szczególności: imię, nazwisko, adres dostawy, nr telefonu i adres poczty elektronicznej (e-mail). Wybór danego rodzaju dostawy może wiązać się z koniecznością podania polskiego numeru kontaktowego dla celów odbioru zamówienia.
7. Prawidłowo złożone zamówienie otrzymuje indywidualny numer i zostaje przez Sprzedawcę potwierdzone oraz zrealizowane na zasadach wynikających z Regulaminu.
8. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia zamówienia w przypadku, gdy podane przez Klienta informacje są niepoprawne lub nie można ich zweryfikować, a brak tych informacji skutkowałby niemożnością realizacji zamówienia.
1. Poprawnie złożone zamówienie potwierdzane jest za pomocą zwrotnej wiadomości wysyłanej na adres e-mail Klienta.
2. Sprzedawca zawiadamia Kupującego niezwłocznie o niemożności realizacji zamówienia w terminie przewidzianym w Regulaminie z uwagi na brak Towaru lub zamówionej ilości Towaru w magazynie Sprzedawcy. Sprzedawca zawiadamia Kupującego telefonicznie lub w drodze e-mail proponując inny termin realizacji zamówienia nie dłużej niż do 14 dni roboczych, albo oferując Towar równoważny. Kupujący może nie zaakceptować propozycji Sprzedawcy w zakresie nowego terminu realizacji zamówienia. W takim przypadku żadna ze stron nie będzie podnosić wobec siebie żadnych roszczeń z tytułu braku realizacji zamówienia, a Sprzedawca zwraca Kupującemu otrzymaną od niego sumę pieniężną.
3. W przypadku trwałej niemożności realizacji zamówienia z uwagi na brak dostępności Towaru, Sprzedawca powiadamia o tym niezwłocznie Kupującego. Sprzedawca może zaoferować Klientowi w takiej sytuacji także Towar równoważny. W takim przypadku żadna ze stron nie będzie podnosić wobec siebie jakichkolwiek roszczeń z tytułu braku realizacji zamówienia, a Sprzedawca zwraca Kupującemu otrzymaną od niego sumę pieniężną, jeżeli Klient nie zdecyduje się na zakup Towaru równoważnego.
4. Zasady wynikające z ust. 2 i 3 powyżej stosuje się odpowiednio w zakresie niemożności realizacji części zamówienia Klienta, przy czym w pozostałej części Sprzedawca zamówienie realizuje na zasadach wynikających z Regulaminu.
5. Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu przez Sprzedawcę płatności, z zastrzeżeniem wyjątku w postaci wyboru przez Klienta opcji za pobraniem.
6. Sprzedawca jest uprawniony do anulowania Zamówienia w przypadku, gdy:
a) powziął wiedzę, że Zamówienie zostało złożone w złej wierze i w celu wyrządzenia Sprzedającemu szkody,
b) w przypadku naruszenia przez Klienta postanowień Regulaminu,
c) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Sprzedającego, tj. w szczególności w przypadku błędu w systemie informatycznym, na który Sprzedawca nie miał wpływu lub wystąpienia okoliczności siły wyższej.
W powyższych sytuacjach Sprzedawca niezwłocznie informuje w formie mailowej, na adres wskazany w Zamówieniu, Klienta o anulowaniu Zamówienia i jego przyczynach.
1. Ceny Towarów znajdujących się w ofercie serwisu internetowego switchshop.pl wyrażone są w złotych polskich oraz są cenami netto, co oznacza, że nie zawierają wliczonego podatku VAT w stawce obowiązującej w chwili złożenia zamówienia, chyba, że wyraźnie wskazano, że podana cena jest ceną brutto, co oznacza, że zawiera wliczony podatek VAT w stawce obowiązującej w chwili złożenia zamówienia.
2. Serwis switchshop.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen Towarów bez uprzedzenia. Zmiana cen Towarów nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji zgodnie z ust. 1 i pkt III Regulaminu.
3. Klient ponosi za pośrednictwem Sprzedawcy koszt dostawy zamówienia do Klienta na rzecz podmiotu dokonującego takiej dostawy. Aktualna tabela zawierająca informacje o kosztach i terminach dostawy dostępna jest na stronie w zakładacie „Dostawa”.
4. Koszt dostawy dokonywanej na terenie Polski i krajów Unii Europejskiej będzie doliczany do wartości zamówienia. Przy zamówieniach spoza zdeklarowanego cennika, koszty dostawy ustalane są indywidualnie.
5. Sprzedawca udziela gwarancji na Towar na okres jednego roku. Możliwe jest wykupienie dodatkowego okresu gwarancyjnego (przykładowo na 2, 3 lata) za dodatkową opłatą. W razie chęci skorzystania przez Kupującego z przedłużenia gwarancji, należy zaznaczyć odpowiedni check box znajdujący się przy ofercie. Cena dodatkowego ubezpieczenia każdorazowo podana jest przy zamawianym Towarze.
1. Towar zamówiony w sklepie internetowym switchshop.pl dostarczany jest za pośrednictwem jednego z dostępnych przewoźników lub operatorów pocztowych wybranych w toku składania oferty zakupu. Możliwy jest również odbiór osobisty Towaru w punkcie odbioru przy ulicy Jana Czochralskiego 3, 61-248 Poznań.
2. Na czas otrzymania przesyłki składa się:
a) czas realizacji zamówienia (czas ten liczony jest od momentu złożenia zamówienia do momentu przekazania Towaru przewoźnikowi lub operatorowi pocztowemu i obejmuje m.in. kompletowanie Towaru, wystawienie dokumentu sprzedaży, ewentualną zapłatę ceny, spakowanie paczki i przygotowanie Towaru do wysyłki),
b) czas dostawy, zależny od wybranej przez Klienta metody dostawy i czasu deklarowanego przez konkretnego przewoźnika.
3. Czas realizacji zamówienia określony jest odrębnie na stronie każdego Towaru dostępnego w sklepie w chwili składania zamówienia. W przypadku Towarów wybieranych z konfiguratora każdorazowo podany jest indywidualny czas realizacji zamówienia, który automatycznie aktualizuje czas realizacji całego zamówienia.
4. Status „Brak na magazynie” oznacza, iż Towar dostępny jest wyłącznie na zamówienie i termin realizacji zamówienia ustalany jest indywidualnie. Taka sama sytuacja dotyczy Towarów, dla których w momencie składania zamówienia Klient jest informowany o wydłużonym czasie realizacji, który będzie potwierdzany odrębnie dla każdego zamówienia.
5. Mając na uwadze powyższe czynniki wymienione w pkt 1 – 3 powyżej, czas realizacji zamówienia wynosi od jednego do siedmiu dni roboczych, chyba, że określany jest indywidualnie dla danego zamówienia.
6. Sprzedawca rekomenduje, aby rozpakować przesyłkę w obecności Kuriera i sprawdzić czy dostarczony Towar nie uległ uszkodzeniu w transporcie. W razie doręczenia uszkodzonego Towaru, Kurier zobowiązany jest sporządzić protokół oraz doręczyć uszkodzony Towar Sprzedawcy, co znacznie przyspieszy procedurę reklamacji.
1. Serwis switchshop.pl proponuje swoim Klientom następujące formy płatności:
a) za pobraniem - kurierowi przy odbiorze przesyłki (dotyczy wysyłek krajowych),
b) przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy w terminie 7 dni od złożenia zamówienia (konto indywidualne do każdego zamówienia jest podane w e-mailu potwierdzającym realizację zamówienia); przesyłka zostanie wysłana po wpłynięciu pieniędzy na konto Serwisu (dotyczy wysyłek krajowych i zagranicznych),
c) kartą płatniczą on-line po złożeniu zamówienia (dotyczy wysyłek krajowych i zagranicznych),
d) za pośrednictwem systemu elektronicznej płatności elektronicznej – Przelewy24, PayU, PayPal.
2. Brak zapłaty w przewidzianym powyżej terminie oznaczać będzie anulowanie zamówienia przez Sprzedawcę.
3. Do każdego zakupu Klient nieprowadzący działalności gospodarczej otrzymuje paragon, chyba, że w momencie składania zamówienia zaznaczy odpowiednie pole: „faktura VAT” i wypełni wszystkie dane niezbędne do wystawienia faktury VAT.
4. Akceptując Regulamin Klient dokonujący zakupu oferowanych produktów wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie przez Sprzedawcę faktur w formie elektronicznej. Jednocześnie istnieje możliwość otrzymania faktury papierowej dla Klientów, którzy zgłoszą taką potrzebę w uwagach w formularzu zamówienia
1. Sprzedawca dostarcza Towary zgodne z Umową. Jeśli Towar jest niezgodny z Umową Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta za doprowadzenie do ich zgodności z Umową na postawie przepisów rozdziału 5a ustawy o prawach konsumenta.
2. Sprzedawca w okresie dwóch lat od dostarczenia Towaru Konsumentowi ponosi odpowiedzialność z tytułu braku zgodności Towaru z Umową. Niezgodność z Umową występuje, jeśli:
a) opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność Towaru są niezgodne z Umową,
b) Towar nie jest przydatny do szczególnego celu, do którego jest potrzebny Konsumentowi i o którym to celu powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w momencie zawarcia Umowy i który to Sprzedawca zaakceptował,
c) Towar nie nadaje się do celu, do którego zazwyczaj używa się Towaru tego rodzaju,
d) Towar nie zapewnia trwałości i bezpieczeństwa, których można się spodziewać dla tego rodzaju Towarów, lub nie występuje w określonej ilości,
e) Towar nie został dostarczony z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Konsument może rozsądnie oczekiwać;
f) Towar nie odpowiada wzorowi lub próbce udostępnionej przed zakupem,
g) brak zgodności Towaru z Umową wynika z niewłaściwego zamontowania Towaru, jeżeli zostało ono przeprowadzone przez Sprzedawcę lub na jego odpowiedzialność.
3. W przypadku niezgodności Towaru z Umową, Konsumentowi przysługuje wobec Sprzedawcy roszczenie o doprowadzenie do zgodności z Umową poprzez naprawę lub wymianę Towaru na nowy. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy lub może dokonać naprawy, gdy Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta żąda wymiany, lub odmówić doprowadzenia do zgodności z Umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności Towaru z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
4. Konsument może żądać obniżenia ceny lub odstąpić od Umowy, jeżeli:
a) Sprzedawca odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową zgodnie z ust. 3 zdanie 2 powyżej,
b) Sprzedawca nie doprowadził Towaru do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub doprowadzenie do zgodności z Umową wiązałoby się z nadmiernymi niedogodnościami dla Konsumenta,
c) Szacowany koszt odbioru przez Sprzedawcę Towaru udostępnionego przez Konsumenta, przewyższa wartość reklamacji,
d) Towar został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności Towaru z Umową, a Sprzedawca nie zdemontował Towaru lub zdemontował ale nie zamontował go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany, albo nie zlecił wykonania tych czynności na swój koszt,
e) brak zgodności Towaru z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Towar do zgodności z Umową,
f) brak zgodności Towaru z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy, bez uprzedniego skorzystania z możliwości naprawy lub wymiany Towaru,
g) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
5. Konsument nie może odstąpić od Umowy, jeżeli brak zgodności Towaru z Umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Towaru z Umową jest istotny.
6. Jeżeli brak zgodności z Umową dotyczy jedynie niektórych Towarów dostarczonych na podstawie Umowy, Konsument może odstąpić od Umowy jedynie w odniesieniu do tych Towarów lub w odniesieniu do innych Towarów nabytych wraz z Towarami niezgodnymi z Umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie Towary zgodne z Umową.
7. Reklamację w związku z niezgodnością Towaru z Umową można złożyć w dowolnej formie, na dane kontaktowe Sprzedawcy, wraz z opisem wady i dowodem zakupu. Sprzedawca udostępnia na stronach Sklepu przykładowy wzór reklamacyjny, z którego Klient może skorzystać.
8. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać w szczególności następujące dane: imię i nazwisko, adres, ID zamówienia, datę transakcji, przedmiot i przyczynę reklamacji, numer konta bankowego i dane kontaktowe.
9. Konsument otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni liczonych od dnia następującego po dniu otrzymania przez Sprzedawcę informacji o reklamacji. Konsument zostanie powiadomiony o rozstrzygnięciu zgłoszonej reklamacji na adres e-mail wskazany przez niego w trakcie składania zamówienia.
10. Sprzedawca zwraca kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny. W przypadku odstąpienia od Umowy, jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Konsumenta, może on wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
1. Z zastrzeżeniem postanowień Regulaminu, poniższe postanowienia mają zastosowanie wyłącznie do Konsumentów. W przypadku nieuregulowanym niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
2. Klient, który zakupił Towar za pośrednictwem Serwisu, tj. zawarł umowę na odległość może odstąpić od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od odebrania zamówienia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę: Getprice.pl, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pisma wysłanego pocztą lub pocztą elektroniczną).
4. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowi załącznik do Regulaminu dostępny klikając tutaj.
5. Sprzedawca niezwłocznie przesyła Klientowi na podany przez niego adres poczty elektronicznej potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.
6. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Zwrotu należy dokonać na adres: Getprice.pl, ul. Jana Czochralskiego 3, 61-248 Poznań. Odpowiednie zastosowanie mają w tym przypadku postanowienia punktu VII podpunkt 4 li. c) Regulaminu.
7. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, przy czym nie uznaje się przesyłek wysyłanych za pobraniem.
8. Sprzedawca może zgodzić się na poniesienie kosztów zwrotu rzeczy w całości lub części. Wówczas Klient ma obowiązek udostępnić Towar do odbioru. Jeśli Klient odesłał zwracany Towar w inny sposób niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, to Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
9. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwraca Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Klientowi zamówienia. Zwrot części kosztów dostawy ma miejsce, gdy produkt objęty oświadczeniem o odstąpieniu był jednym z kilku w zamówieniu złożonym przez Klienta. Wówczas zwrot kosztów dostawy zamówienia odbywa się proporcjonalnie według wartości wskazanej w rachunku.
10. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
11. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez niego dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
12. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru / produktu. Zwracany przez Klienta produkt powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Jeżeli jest to możliwe, produkt powinien być opakowany w oryginalne opakowanie.
13. Prawo Klienta do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadkach wskazanych w art. 38 ustawy o prawa konsumenta, w szczególności w zakresie umów:
a) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo do odstąpienia od umowy;
b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
d) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy dostarczone na indywidualne zamówienie Klienta;
e) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami (dotyczy to w szczególności systemów operacyjnych typu OEM, MAR, ROK, które mogą być przesyłane są w indywidualnych zapieczętowanych opakowaniach takich jak: koperty czy pudełka, a także zapisywane / przesyłane cyfrowo);
f) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; zwraca się uwagę, że otwarcie oryginalnego opakowania stanowi równoznaczność dla użycia przedmiotu i uniemożliwia zwrot;
g) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
h) o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
14. Konsument posiada również możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczenia, w tym: a) zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy. b) zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą. c) skorzystanie z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
15. Informacje o sposobach i trybach rozpoczęcia procedury pozasądowego rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń zawarte są na stronie uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich. Konsument może skorzystać z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji również poprzez złożenie skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem ec.europa.eu/consumers/.
16. Szczegółowe informacje o pozasądowych możliwościach rozwiązywania sporów przedstawione są w pkt. XI niniejszego Regulaminu.
1. Poniższe punkty Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów i usługobiorców nie będących Konsumentami.
2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym Konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego Konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
3. W wypadku Klientów nie będących Konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy sprzedaży.
4. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Towaru przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego Konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
5. W razie przesłania Towaru do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący Konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Towaru, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
6. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Towar wobec Klienta nie będącego Konsumentem zostaje wyłączona.
7. Odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Klienta nie będącego Konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Klienta nie będącego Konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Klienta nie będącego Konsumentem.
8. W przypadku braku możliwości naprawy lub wymiany Towaru na taki sam lub inny o tych samych parametrach (brak ciągłości Towaru w ofercie), Sprzedający zastrzega sobie możliwość zwrotu pieniędzy.
9. Odstąpienie od umowy nie jest możliwe w przypadku, kiedy przedmiotem dostawy był Towar dostarczony na indywidualne zamówienie Klienta, a także Towar zawarty w zapieczętowanym opakowaniu takim jak: koperta czy pudełko, po otwarciu której Kupujący mógł powziąć informację o nr licencji lub identyfikatorze systemu operacyjnego. Zwrotowi nie podlegają także rzeczy, które ze względu na swój charakter zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami w trakcie przygotowania. Dotyczy w szczególności systemów operacyjnych typu OEM, MAR i ROK.
10. Na czas rozpatrzenia gwarancji lub naprawy Sprzedający może zapewnić kupującemu Towar zastępczy o równoważnych parametrach.
1. Klient ma prawo złożyć reklamację w każdy prawnie dopuszczalny sposób, w tym drogą mailową, listowną lub telefoniczną. Wszelkie wątpliwości związane z reklamacjami można wyjaśnić pod numerem telefonu +48 787 235 434 w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00 lub pod adresem mailowym: info@getprice.pl.
2. Towary podlegające reklamacji należy odesłać lub dostarczyć osobiście na adres: Getprice.pl, ul. Jana Czochralskiego 3, 61-248 Poznań.
3. Reklamacje są rozpatrywane niezwłocznie, jednak w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych.
4. Reklamację można zgłaszać korzystając z wzoru dostępnego dostępny klikając tutaj.
1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php; http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
2. Klient będący Konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a) Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).
b) Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
c) Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.
1. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca, tj. Geprice.pl sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Jana Czochralskiego 3, 61-248 Poznań, REGON: 529521117, NIP: 7822944506, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: KRS 0001122464 (również niżej jako Administrator).
2. Przetwarzanie oraz ochrona danych osobowych odbywa się zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, w tym Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawą z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
3. Sprzedawca przekazuje Klientom informacje o ochronie danych osobowych, zakresie, podstawie prawnej, celu, okresie przetwarzania danych Klientów, przysługującym Klientom prawach za pośrednictwem treści dostępnych w Serwisie switchshop.pl (w szczególności Polityka prywatności) oraz w kontakcie bezpośrednim.
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie obowiązujące przepisy, w tym w szczególności (i) Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U.2017.459 t.j. z dnia 2017.03.02), (ii) Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2017.683 t.j. z dnia 2017.03.30).
2. Wszelkie spory wynikłe z korzystania z Serwisu rozstrzygane będą przed sądem właściwym dla siedziby Sprzedawcy.